Hejhallå!

Publicerat av Jennie Börs den 21 Februari 2011 kl. 16:30 i Vardag

Skolan har varit helt okej idag faktiskt, även om vi bara har långa lektioner. Men snart är det lov, jag har bara två dagar kvar innan jag smiter två dagar extra! Tror inte jag kommer missa mycket, på torsdagen ska typ halva klassen åka skolvasan och fredagen händer det säkert inte mycket.

Idag ska jag följa med ut till Hedenslund, Johanna ska träna Miro. Annars har jag ingen aning, kanske börja packa lite? Jag brukar alltid göra det i sista sekund, kan ju i alla fall försöka vara lite förberedd .. Nu ska jag läsa vidare bland alla bloggar. Kanske skriva något rolig inlägg om jag kommer på något bra bland alla mina idéer. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback