Gymnasieval

Publicerat av Jennie Börs den 22 Februari 2011 kl. 21:49 i Allt & inget

Nu har jag just skickat in min ansökan om gymnasium, läskigt! Nu är det bara att hoppas på att jag kommer in, hoppas givetvis på mitt förstahandsval. Andra hand går också bra, har nämligen velat lite fram och tillbaka mellan de två. Första valet är inte lika mycket plugg, men om jag kommer in på den ska jag läsa till kurser så det blir mer likt andrahandsvalet. (Vart lite rörigt tror jag, haha)

1. Estetiska programmet, Digital Design, Helixgymnasiet
2. Teknikprogrammet, Informations- och medieteknik, Helixgymnasiet
3. Teknikprogrammet, Informations- och medieteknik, Soltorgsgymnasiet

Vi får väl se vad det blir av mig, jag har ingen aning om just nu vad jag vill jobba med "när jag blir stor". :p


Kommentarer
Kommentar av: Barbro

Åh, finns tillfällen när jag skulle vilja vara 16 år igen...

Lycka till!

2011-02-23 @ 07:31:16
Blogg: http://babsfoto.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback