Första nationella

Publicerat av Jennie Börs den 07 Februari 2011 kl. 21:50 i Vardag

Första nationella är imorgon, vilket säkert alla andra som går i 9an vet. Svenska läsförståelse, känns faktiskt ganska stabilt. Har läst texterna ett x antal gånger nu, haha. Vi får väl se vad det blir för frågor sen också. Kommer nog bli lugnt och skönt i skolan imorgon i alla fall, för alla 7or och 8or har hemstudiedag för att bussarna inte går som det ska. Undra hur 9orna kommer hem då, men det angår ju inte mig i alla fall så. :p

Imorgon laddar jag och Miro för dressyrlektion, hur det går är en annan femma eftersom han inte gått speciellt ordentligt senaste tiden pga vaccinet. Hoppas det finns lite energi i alla fall, morgondagen får utvisa. :)


Jag ska nog vara ordentlig och linda imorgon tror jag. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback