@ Felicias place

Publicerat av Jennie Börs den 23 Februari 2011 kl. 21:24 i Utrustning

Nu sitter jag hemma hos Felicia! Tåg resan gick bra, utan förhinder. Var smart och satt mig så jag åkta frammåt, trodde jag. Problemet var att tåget böt håll typ sista timmen så då blev jag lite åksjuk .. Men nu är jag framme i alla fall. Vi böt paket redan i bilen, Felicia kunde inte hålla sig. xD

I mitt paket låg:



Ett hårnät :) + att jag ska få en sak till när vi är på Sharpman!

I Felicias paket fanns:

Bucasgrimma i färgen avocado/silver :)


Och vanliga gummityglar :)


Kommentarer
Kommentar av: Maja G

Grimman var asfin :D Me like it väry much! :D

Palce? ;D

2011-02-24 @ 16:50:19
Kommentar av: Sussie

Jättefint hårnät, nu slipper jag leta längre =)

Felicias presenter har jag ju sett och grimman é snygg.

2011-02-25 @ 21:48:53
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback