Farligt att smörja

Publicerat av Jennie Börs den 18 Februari 2011 kl. 20:17 i Allt & inget

Kvällen har spenderats i stallet, som alla andra fredagskvällar. Har smort och fettat in båda lädergrimmorna och Miros allroundträns. Smörjde även av Miros remontträns. Fick sällskap av Sandra, Klara skulle också smörja men när hon kom så provade vi Gerdas nya täcke istället. Ett supersnyggt cerist täcke från Horze (missa inte att de har fraktfritt fram tills på söndag!), det roliga är att de ser precis ut som Miros FinnTack täcke. Skillnaden är att Miros är svart, FinnTack märke i bogen och en hoppande häst på ena sidan bak. Gerdas är cerist med ett Horze Z bak. Komiskt .. Snyggt var det i alla fall!

Nu till rubriken, man ska nog inte smörja med min arm. För den gör ont .. Det gillas verkligen inte!



Pussat på båda ponnyerna har jag även gjort! Miros skägg har även trimmats lite, har nämligen ryckt bort större delen av det så nu är han fin. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback