Dagens shopping

Publicerat av Jennie Börs den 26 Februari 2011 kl. 20:07 i Shopping

Det här är vad som följde med hem från dagens shoppingtur. :) Även vad present nummer två var, som jag fick av Felicia.

Från Sharpman:

Allroundschabrak från HV Polo. Det var 50% rabatt på det, så det  var inte alls dyrt. Stod och valde mellan detta eller ett GG schabrak, men det här är lite mer ovanligt. Dessutom fanns bara GG i ponnystorlek, så då kan det ju bli lite problematiskt om Miro skulle få en större sadel än han har nu.




Horse Guard fleecetäcke med kryssgjordar. Men det betalar mamma och pappa, för Miro behövde ett med kryssgjordar.


SCS3 Lite stigbygelplattor, present nummer 2 från Felicia :D

Från Trav-shoppen:

Jacson tävlingsstrumpor. Det var 50% på dem, men de fanns bara ett visningsexemplar av de marinblå så fick de för 75%. Dock var de jättestor upptäckte jag senare, men jag och Felica böt för hon kunde ha dem. :)


Gummiklädda sporrar, 15mm med kula. Äntligen hittade jag det!

Och från Hööks:

Pullarträns CH Poseidon. Men det är Johanna som betalat det, eller, jag betalade 29:- x)




Snokrem. Det är till Miros allroundträns, det sitter en mörkbrun rem på det nu, inte för det syns på långt avstånd men ändå .. :p


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback