Dagen hittills

Publicerat av Jennie Börs den 19 Februari 2011 kl. 15:50 i Vardag

Jag har faktiskt inte gjort nästan någonting, men i och försig gick jag inte upp ur sängen förrens vid strax efter ett heller .. :p Har ganska ont i vänsterarmbågen efter gårdagens smörjning, inte bra. Jag har fettat in mina stövlar idag, så nu är de blanka och fina igen. När fettet trängt in ordentligt ska jag ha på skokräm, så de blir ännu blankare och fina!

Nu sitter jag och väntar på att vi ska gå upp till stallet och ta in hästarna (men jag får titta på, som vanligt ..), men jag funderar på att dra med kameran upp och ta någon bild. Solen lyser och vädret är fint ute. :)


Kommentarer
Kommentar av: Linnea op de Weegh

<textarea name="content" onchange="doChange(this)" cols="59" rows="11"> superfin bild!! :D

2011-02-23 @ 23:19:08
Blogg: http://polze.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback