Bilder

Publicerat av Jennie Börs den 19 Februari 2011 kl. 18:20 i Fotografering

Här kommer en liten (ganska stor) bildbomb från dagen! Fotade med mitt lilla sigmaobjektiv, orkar nämligen inte hålla upp mitt stora teleobjektiv utan stativ! Inte världens seriösaste fotografering, men det blev lite söta bilder i alla fall. :)


Evita och Francy pussas :)




Mary :D


Miro ser lite smått sömning ut .. :p














Hjärta på näsan ♥ (kommer sakna det när det försvinner, det har redan börjat försvunnit för den delen ..)




Zanzibar tycker att pellets är gott!


(Titta Felicia, luggen börjar växa ut!)


Blacky, söthästen!


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Wiiiiiieee (y)

2011-02-19 @ 22:04:20
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback