Bara så ni vet ..

Publicerat av Jennie Börs den 11 Februari 2011 kl. 22:22 i Allt & inget

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit något "Dagens ridpass" på ponnyerna de senaste dagarna, de kommer nog inte bli några sånna inlägg på en tid framöver heller .. Det känns nämligen ganska tråkigt att skriva när det ändå bara kommer stå typ "Blabla red *hästens namn* idag, det gick bra", däröfr får ni klara er utan det tills jag är back on crack (track är överskattat, eller hur Felicia? :D).


Amanda redigerade en ganska söt bild .. Miro kan vara vild. ;D


Orginalet!


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Klart som fan det är! (y) vi kör på crack :D

2011-02-11 @ 22:38:33
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback