Aubioserea (och Kupolen)

Publicerat av Jennie Börs den 06 Februari 2011 kl. 21:46 i Shopping

Idag var det rea på Aubiose, de öppnade vid 12 och vi var där vid ungefär 4 minuter i. En jädrans massa folk, och alla gick till reatäckerna på en gång. Kampen om att hitta rätt storlek .. :p Vissa är verkligen som tokiga och såg flera stycken som packade på sig kanske 5-10 täcken av olika modeller och sorter. När jag var där fanns bara annorlunda storlekar kvar, de storlekar som inte är speciellt populära.

Stod sedan i världens kö innan vi fick betala, satte oss i bilen och började åka. Sedan kom mamma på att vi skulle köpt den där klippmaskinen på 50%, så vi åkte tillbaka och stod i en lång kö igen! Blev sedan en tur på Kupolen innan vi åkte hem.

Hade insläpp, eftersom vi tog Pernillas. Alla hästar skötte sig bra! Miro och Evita har skiftat boxar, i hopp om att det ska bli lugnare i stallet. Miro och Juster står och småbråkar, och så fort Miro kommer slänger sig Juster på hans galler.

Det här blev inhandlat:

Svängd lädergjord till Miro


Täckesgjord i resår


Lincoln läderfett (Nu kan jag inte skylla på att jag inte kan smörja för jag inte har något fett .. hmh, vad ska jag skylla på nu?)


Equipage fleecevantar, 50% rea


Klippmaskinen, 50%

+ att jag köpte två saker i julpresent till Felicia, men vad det är kan jag kanske inte precis berätta här. ;D På kupolen köpte jag det här:


Rosahood H&M (Tror jag köpt en ny tröja från den kollektionen varje år nu, i 3 år! De är supersköna!)


Cerisa TEAM SPORTIA mjukisar, vet inte hur många par TEAM SPORTIA mjuiskar jag har nu, haha (a) Men jag kommer lysa i korridorerna i skolan imorgon .. :p


Foundation

Idag har jag alltså gjort mig av med större delen av de pengar jag lyckats skramla ihop sen stövelinköpet .. Ska nog vara glad att jag bara köpt Felicias julpresent, mjukisarna och foundationen själv i alla fall. :)


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Jag som tyckte du skulle säga det här på bloggen :(

2011-02-06 @ 22:04:39
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Kommentar av: sarah

svar: jo jag vet -.- men känns inte så kul att slänga ut 3 tusen bara för at få den figursydd, ska ju ändå inte tävla så mkt. Sen är ju inte jag pinnsmal heller, hehe :P



Sadelgjorden var btw riktigt snygg, om du itne vill ha den akn jag ta den :D

2011-02-06 @ 23:26:46
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback