Är man ponny så är man!

Publicerat av Jennie Börs den 05 Februari 2011 kl. 22:21 i Allt & inget


Söta grimmor i fina färger med ludd på, en självklarhet!


Söta fleecetäcken (som dessutom matchar grimman), en självklarhet!


Lila stjärntäcken, en självklarhet!


Outfits i rosa, sto eller valack spelar ingen roll, en självklarhet!


Rosa swarovski, en självklarhet!


Rosafodrade träns, en självklarhet! (Inte hans ännu, dock)


Ljusblått, med en fetponny på, en självklarhet!

Det ska vara lite färg, så är det bara! Jag har dessutom den turen att jag har en ponny som faktiskt klär sig riktigt bra i starka och annorlunda färger. Om jag får säga det ser Miro väldigt tråkig ut om han inte får något som lyser upp, han gillar färg. :D


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Miro är sötast :D

2011-02-06 @ 10:35:08
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Kommentar av: sarah

vaddå om man är ponny? :O

Nu blir faktiskt min herre ledsen :(

2011-02-06 @ 23:25:05
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback