Akuten

Publicerat av Jennie Börs den 22 Februari 2011 kl. 15:51 i Vardag

Nej, jag har inte brytit andra armen eller nått sånt där, idag har jag bara varit sällskap. Hann ha en lektion på morgonen i skolan, tyska. Inte direkt världens bästa lektion, men det är väl bara att konstatera att vår tyskagrupp inte klarar av att prata. (a) Sen ut till idrotten och i slutet av timmen ramlade Frida och gjorde illa handen.

Det slutade med att jag följde med henne upp till Falun eftersom hon ville det, så där uppe har jag setat. Jag börjar få lite rutin nu .. :p Armen var bruten, då hon och jag är lite smått i samma klubb nu. Var hemma vid tre tiden igen.

Nu ska jag börja packa och sedan ska jag upp på teorilektion. Det klarar jag faktisk av att vara med på. Det är dagens planer.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback