Åhnej!

Publicerat av Jennie Börs den 01 Februari 2011 kl. 21:21 i Vardag

Idag när jag skulle dra upp mina marinblå stövelstrumpor för att de åkt ner lite grann lyckades jag fastna med en liten flik av nageln i "tyget", det knakade till och nu är det en mycket fin reva i dem .. Tur att de inte var ett par av de rosa! Men jag ska nog stryka på lite genomskinligt nagellack så kanske de går att använda ett tag till .. :)

Annars har dagen tillbringats i skolan och stallet. Väl hemma har jag pluggat tyska (färdig, men sen hur rätt det är, det är en annan femma) och även skrivit färdigt en grund på nouppsatsen. Nu ska allt bara fixas till i en bra ordning + att vissa saker kanske måste utökas. Sedan ska frågeställningar och lite argument/reflektion till .. Alltså är den inte precis färdig!

Märker på min statistik att besökantalet dalar .. :p I helgen kan jag nog uppdatera designen, kodmallen har jag redan färdig men inte headern, men den är det lättaste. ;D


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback