Stalljour

Publicerat av Jennie Börs den 11 December 2011 kl. 20:24 i Vardag
Haft stalljour idag och knappt varit hemma en minut känns det som! Hela förmiddagen ägnades åt att fixa stallet, efter lunch var jag ute och promenerade med Miro som gör stora framstef i "lyssna-på-matte-ingenting-äter-upp-dig". Efter det var jag och klippte håret och sedan var det dax för insläpp, direkt efter det hem till farmor och äta för att avsluta det hela med kvällsfodring.

Finaste prinsessan har i alla fall varit i Säter idag, pappa och Johanna hämtade henne i morse för att Johanna skulle hoppa henne och efter det blev hon kvar en stund. Hon fick vara ute i hagen och äta lite lunch. Saknar henne så, på något sätt kändes allt som det skulle när vi fodrade Evita i hagen lixom ..


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback