Stallfredag

Publicerat av Jennie Börs den 09 December 2011 kl. 20:00 i Vardag
Stallfredag lik som alla andra fredagar, dock gick jag hem lite tidigare idag. Torkel har varit och gett Miro stelkramp, han tittade även till benet och han tyckte redan att det såg bättre ut! Det tycker jag också, han har verkligen blivit fin i benet och dessutom kan man klämma och känna utan att han typ dör. ;) Jumanji fick även sin första botulismspruta.

Jag har gått med Miro en sväng i byn, blev väl ungefär 20 minuters promenad. Han var ensamast i världen, men han gör i alla fall lite framsteg. När vi kom tillbaka blev det massa pyssel så som borstning, trimning av hovskägg, stubb mellan öronen och lite sånt. Nu är det bara manen kvar sen ser han ut som han ska.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback