Sjuklingen

Publicerat av Jennie Börs den 06 December 2011 kl. 20:32 i Vardag
Idag var Miro svullen på benet, antagligen för att han inte kunnat röra sig ordentligt i boxen (man blir ju mer svullen om man inte rör sig). Det var värre imorse än nu på eftermiddagen, men efter en halv dag i sjukhage och en halv dag i större hage har han kunnat röra sig = svullnaden går ner.

Jag och Jenny tog tempen på honom i alla fall, superläskigt sa Miro. Han spände sig från rumpan fram till öronen, han är bara för söt alltså. Men ingen temp, så det var ju bra i alla fall. Har borstat och myst med honom även idag, han uppskattar det verkligen. När man går i från honom blir han lite småsur och skrapar, han är bara för härlig och söt!

Imorgon ska i alla fall Torkel komma och titta till honom, mest för säkerhetsskull. Han är ju både svullen och halt, men vi tror inte att det är något allvarligt. Det sitter så pass "bra" eller vad man ska säga och Miro är lite herr överkänslig. Hoppas på det bästa i alla fall, det gör så ont i mig när min älskade har ont .. ♥



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback