Shopping @ Aubiose

Publicerat av Jennie Börs den 27 December 2011 kl. 18:16 i Shopping
Idag har vi varit till Borlänge för att kolla in mellandagsrean och första stoppet blev Aubiose. De har dock inte så mycket rea, men mer blir det på vinterrean i februari. Böt mina bruna KL-strumpor mot ett par marinblå och köpte ett par svarta stövelstrumpor från Mountain Horse. Beställde även ett rosa Mias schabrak i allroundmodell, äntligen!

Har sedan sprungit runt på Kupolen i timmar, vilket inte var det roligaste. På hemvägen var vi förbi Aubiose igen då Johanna bestämt sig för att köpa stövlarna som hon provade på förmiddagen.


När vi kom hem blev en Hööksbeställning gjord. Blev lite diverse småsaker, vissa från rean. Miro skulle få en rosa discogrimma, men tyvärr var den slutsåld idag .. Jumanji fick i alla fall en turkos. Vad mer som följde med hem får ni se när vi får hem det.



Kommentarer
Kommentar av: Sandra & Emma - Teamgustafsson

Vad är det för stövlar?:)

2011-12-27 @ 23:50:10
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Kommentar av: Sandra & Emma - Teamgustafsson

Vill du länka våran blogg så kan vi länka din?

Så kan vi skriva vad vi tycker om din blogg.

:)

2011-12-27 @ 23:54:50
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback