På bättringsvägen

Publicerat av Jennie Börs den 15 December 2011 kl. 21:04 i Vardag
Idag fick Miro promenera igen, hade liite dåligt samvete för att det inte blev någon promenad igår .. Blev i ridhuset idag eftersom det fortfarande är isgata, dumt att riskera något tycker jag. Cissi var där så hon kollade både skritten och traven, hon tyckte det såg mycket bättre ut. Ska kolla honom på lina också, sen så kan vi förhoppningsvis börja skritta lite uppsuttet. Ska även försöka få en massagetid, skulle vara väldigt bra innan vi börjar helt igen i och med att han stått i liten hage och box vilket resulterar stelhet.

Miro har även fått nosa på sin älskade transport idag, Johanna hade nämligen Evita på sin lektion idag. Lite besviken blev han allt för att han inte fick följa med i transporten, men han blev glad av att se Evita i alla fall! När de hade kommit hade han sett henne genom fönstret och ropat! När vi var i ridhuset fick han syn på henne och då åkte öronen rakt fram och styrningen blev åt hennes håll. Miro är lite hemligt kär i henne, vilket han blev efter de gick i hagen ett tag tillsammans.

Evita har fått en massa pussar av mig, min fina prinsessa. ♥



Kommentarer
Kommentar av: Caroline

Hoppas att du snart får rida prinsen igen. Här blir det ingen ridning f.t. då vi har ca. en halvmeter gyttja. Tråkigt. Fast ishalka är inte bättre det. Stor kram till alla!

2011-12-16 @ 10:44:06
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback