Morgonens julstök

Publicerat av Jennie Börs den 24 December 2011 kl. 10:47 i Vardag
Nu har jag varit hemma i ungefär en timme, hunnit med att fixa åt kaninerna och tittat på sista avsnittet av julkalendern! Årets Julkalender är ju bara för bra, verkligen värd att se. :)

Allting har gått väldigt fort idag tycker jag och jag har inte varit lika trött som jag brukar. I år befann jag mig på höskullen och vägde hö istället för att mocka, ganska skönt faktiskt. Det var en otroligt lättvägd bal också, vilket gjorde saken väldigt mycket bättre. Sedan var det ju inte -20 grader ute som de varit de senaste jularna.

Hästarna blev i alla fall glada, Blacky gick och slickade sig runt munnen hela vägen in i stallet: så otroligt söt busponnyn är. Jumanji var lite småsur på morgonen när han inte fick någon mat och blev väldigt chockerad när han kom in. Han som i vanliga fall ska ha mat hela tiden stirrade storögd i krubban och funderade vad det var frågan om! Han kom nog i alla fall på att det gick och äta, då allting var slut när han fick gå ut igen!




När jag och Johanna kom hem var det dags att göra kaninernas jultårtor, som de får varje jul. De var lika uppskattade som vanligt!



Kommentarer
Kommentar av: Maja

Godjul ! Jag har följt din blogg ett bra tag nu och jag har märkt att du verkligen vet vad du håller på med ! Tänkte då ställa en liten fråga om igångsättning. Min Newforest vallack 14år har fått vintervila i 1 vecka. Hur ska jag lägga upp träningen den närmaste veckan ? Tacksam för svar ! ^^

2011-12-25 @ 13:06:58
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback