Miro - 3 december 2011

Publicerat av Jennie Börs den 03 December 2011 kl. 18:10 i Ridpass - Miro
Trots storm och snö/regnoväder som resulterade kyla gav vi oss ut idag, jag och Miro, Klara och Gerda, Johanna och Jumanji. Jumanji gick först typ hela vägen (förutom när Gerda körde om).

Det gick bra, det var dock lite kallt. Jag satt av och ledde Miro över reningsverksbron både på bort och tillbaka vägen, han var duktig och när vi var tillbaka vägen kunde han till och med gå över och slappna av. Kunde slappna av när vi red också, även om det blåste. Det blev mestadels skritt, vi travade där underlaget tillät det ungefär. Miro var väldigt fin i traven, fick verkligen sträcka ut sig. I skritten var han låg i formen och fick även där sträcka ut hela sig.

Väl hemma var vi både blöta och kalla, så hästarna fick stå inne med fleecetäcken istället för att gå ut i hagen igen! :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback