Miro - 28 december 2011

Publicerat av Jennie Börs den 28 December 2011 kl. 20:58 i Ridpass - Miro
En dags vila hade satt sina spår, idag var det lite jobbigt med vänster bakben igen. I skritten märktes det inte så mycket, men i traven så tog det emot. Han började slå lite med huvudet därför blev jag lite orolig över att han hade ont, men som tur var släppte det efter en stund. Idag visade Miro lite humör också i och med att det var jobbigt när jag sa att vi var tvugna att sätta in vänsterbak, som tur är han mest söt när han blir lite småsur.

Vi travade lite mer än vi gjort innan idag för att verkligen få igenom allting, men han fick lite skrittpauser där emellan. När han kom igenom kändes han fin.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback