Miro - 23 december 2011

Publicerat av Jennie Börs den 23 December 2011 kl. 21:04 i Ridpass - Miro
Idag skrittade vi en stund i ridhuset, först 10 minuter för hand och sedan ca 20 minuter uppsuttet. Jobbade lite som sist, volter och sedan flytta lite för skänkeln. I skritten känns han han i princip som han brukar, lite stelare bak bara. Även om han tycker det är lite jobbigt att flytta för skänkeln så gör han det sen är han så nöjd över sig själv när han får beröm!

Jobbar ganska mycket med min egen sits också nu när jag ändå bara skrittar, känner efter att jag verkligen sitter mittöver, tittar rakt fram, är följsam osv osv. Riktigt nyttigt, då jag även med jämna mellanrum behöver analysera min sits. Avslutade med att skritta runt 5 minuter för hand också för att han skulle få frusta, i skritten frustar han nämligen helst när man leder honom.


Jag och Miro förra vintern!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback