Miro - 22 december 2011

Publicerat av Jennie Börs den 22 December 2011 kl. 21:48 i Ridpass - Miro
Longerade honom en liten stund idag för att se hur han såg ut i traven. Första gången som jag longerade honom och han var så duktig så, väldigt väluppfostrad och förstår precis vad man vill. Han tyckte i alla fall att det var superskoj att få springa lite, ibörjan gick det i en väldig fart! Efteråt frustade han massor, var nog en helt del spänningar i hans kropp som försvann.

Det såg i alla fall bra ut, han är dock lite stel/kort i vänsterbak (det som han fått sparken på). Pernilla kollade också och hon tyckte att vi skulle börja rida och gymnastisera det där bakbenet, då han antagligen bara är lite stel där. Han visade nämligen det bara i högervarv när han var tvungen att ta ut en längre väg med det steget.

Så förhoppningsvis är Miro back on track inom kort, han är nog lite taggad för att få komma igång igen!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback