Långpromenad

Publicerat av Jennie Börs den 20 December 2011 kl. 22:15 i Vardag
Hade teori på lektionen idag, vi pratade om lite olika hjälptyglar. Fick diskutera och gissa lite vad de hade för inverkan, vart trycket hamnade och lite så. Efter teorin var det dags att "motionera" ponnyer, det fick bli en promenad till Norddalsbacken och tillbaka, för att de skulle få röra sig lite efter gårdagens massage.

Johanna skrittade på Jumanji, jag gick med Miro och mamma gick bara med. Ganska mysigt att gå i ett mörkt och snöigt landskap må jag säga! Ponnyerna var snälla, lite läskigt med några skotrar som vi mötte bara. Miro är skapligt överladdad, han blir nästan jobbig att gå med till och från. Tur att han är söt i alla fall!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback