Julkortsverksad

Publicerat av Jennie Börs den 20 December 2011 kl. 22:25 i Vardag
Just nu är hela köksbordet fullt med papper, stämplar, band och allt som hör pyssel till; hemma hos mig är vi nämligen i full gång med att göra egna julkort! Lite sent ute kanske, men bättre sent än aldrig. Har hunnit knåpa ihop några stycken idag och fler blir det nog allt imorgon. Jag tycker att det är både roligt och trevligt att sitta med Johanna och mamma och pyssla ihop, har älskat att pyssla enda sedan jag var liten.

Samtidigt har vi lyssnat på Rix FM, så jag har verkligen inte missat att Titti kommer tillbaka till Rix MorronZoo kan jag säga! Inte för att det hör till bloggen egentligen, men det är bara grymt härligt tycker jag.



Ponnyerna är naturligtvis motivet! (Färgerna kan vara lite missvisande ..)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback