Julens månad

Publicerat av Jennie Börs den 01 December 2011 kl. 22:26 i Allt & inget
December, Julens månad; men jag känner inte att julen är på ingång. Trots detta har jag sett på julkalendern (ett måste) samt att det är julpyntat överallt. Vill så gärna ha snö nu, det blir så mycket trevligare och ljusare ute då istället för detta gråa och tråkiga mörker! Snön som vi fick regnade ju tyvärr bort ..

När snön kommer blir det i alla fall julfotografering med ponnyerna, jag har funderat på årets tema länge! Julbilder utan snö är ju ungefär som socker som smakar salt. I samband med julbilderna kommer även en juligare design, samt försvinner alla Evita bilder och istället kommer Jumanji in istället.


Tomteponny förra året!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback