Högst upp på önskelistan

Publicerat av Jennie Börs den 13 December 2011 kl. 20:44 i Allt & inget
Motivation Motivation Motivation Motivation Motivation Motivation Motivation Motivation Motivation

Just nu känner jag mig så enormt omotiverad. Har ungefär hundra olika idéer i mitt huvud men noll motivation att genomgöra dem med. Min "blogglista" är full av nya ämnen att skriva om men jag orkar inte skriva ner alla tankar och delge mig. Ibland undrar jag vad det gör att statistiken forstätter ligga på samma linje, min uppdatering de senaste månaderna har inte direkt legat på topp!

För tillfället har jag en extra dålig svacka, min bägare har bara runnit över mer och mer nu på slutet. Minsta lilla sak gör att den lilla motivation jag har faller till botten och tårarna är påväg att rinna över kanten. Kan faktiskt säga att det är tur att skolan finns med alla underbara människor, för just nu är det där jag laddar upp mig. När jag sedan kommer hem är det ponnyerna, framför allt Miro. Skulle så gärna bara vilja komma ifrån allting en vecka eller två och börja om på nytt, finns så många mönster jag skulle vilja bryta upp och istället bygga upp nya. Men jag vet att det aldrig kommer hända, för jag klarar inte av konsekvenserna.


Kommentarer
Kommentar av: Camilla- Vinn presentkort värt 300kr hos My One

Var gärna med och tävla om ett presentkort värt 300kr hos My One!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/december/tavla-om-et-presentkort-vart-300kr-hos-my-one.html



Lycka till!

2011-12-14 @ 14:10:03
Blogg: http://camillahastskotare.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback