Hemma på min gata

Publicerat av Jennie Börs den 14 December 2011 kl. 20:30 i Vardag
Miro skulle egentligen promeneras idag, men jag hoppade över det. Det är isgata överallt och med tanke på hur äckligt det är att gå själv vill jag inte ens tänka på att samtidigt hålla i en ponny .. Vore kanske inte allt för bra om han skulle halka till för den delen heller, han har ju brodd men han kan enkelt hoppa till lite om det är så. Blåste väldigt mycket också, så det var nog bäst att avstå.

Han fick lite mys i boxen istället. Miro är nog lite missnöjd med dagens läge, att stå still i box/sjukhage är verkligen inte hans grej! Varje dag tittar han på mig med stora ögon som säger: "Snälla matte, kan vi inte jobba lite granna?!". Som tur är blir han lite gladare när man klappar och pussar på honom. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback