Hektisk dag(?)

Publicerat av Jennie Börs den 08 December 2011 kl. 21:57 i Vardag
Det beror helt på hur man ser det, men hemma har jag inte varit i alla fall. Skola och sedan för lite julklappsshopping med Johanna och Marielle på Kupolen. Vi kände oss jättegamla när vi åt Happy Meal på McDonalds och dessutom handlade julklapp till en kompis på BR!

Höll på att inte komma av tåget på hemvägen, då dörren jag ville ut ifrån inte ville öppnas. Med paniken i kroppen sprang jag genom vagnen och nästa dörr smälls igen mitt framför ögonen på mig och går inte att få upp. Som tur var så stod det en snäll tant utanför som förstod att jag ville ut!

Resten av kvällen spenderades i stallet, har pysslat med Miro samt promenerat honom ca 20 min i ridhuset. Han tycker det är skönt att få röra på sig, frustar och går och tuggar. Väntade sedan på att Torkel skulle komma, men det blir imorgon istället.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback