Fullt ös!

Publicerat av Jennie Börs den 18 December 2011 kl. 18:13 i Vardag
Stalljour och julklappshoppning resulterar en heldag i stallet! Men dagen har rullat på, jag och Jenny har planerat lite för skötarkursen, detta varvat med att fixa stallet. Har sedan stått på läktaren i ett x antal timmar och fotat Julklappshoppning, så ikväll står bildredigering på schemat. :)

Johanna har hoppat både Jumanji och Evita, resultat kommer senare. Sanna skulle hoppat Miro men i och med att han är skadad blev det inställt. Miro fick komma ut i stor hage för första gången på snart två veckor idag, någon blev otroligt glad kan jag säga! Han for runt och bockade, gjorde caprioller och hade sig, tyvärr fick jag inte med någonting på bild. Snön bidrog nog också till busandet, ni skulle sett hur han stod och tittade ut genom fönstret imorse.


Miro och Johanna på förra årets Julklappshoppning :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback