Förlorade bilder

Publicerat av Jennie Börs den 02 December 2011 kl. 21:59 i Vardag
Ingen ridning idag, hade tänkt göra någonting åt Miros man innan han förvandlas till en nordis, dock fastnade jag i samlingsrummet med Sandra, Klara och Karin. Men så kan det få vara på fredagar, för det är alltid trevligt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Vi har även monterat upp en smörjkrok i privatsadelkammaren, äntligen! Kan hoppas på att jag blir lite bättre på det där med att smörja träns i alla fall ..

Nu hade jag tänkt att ladda upp lite bilder från Globen, men där fick jag för den! Jag kan inte hitta de på minneskortet, känns ju jätteroligt att flera timmars jobb är helt borta. Dessutom så är inte bildredigering det största nöjet på en fredagskväll. Ska leta lite till samt titta om jag lyckas spara dem någon annan stans på skoldatan.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback