Evita - 6 december 2011

Publicerat av Jennie Börs den 06 December 2011 kl. 20:24 i Ridpass - Evita
Vanligtvis rider ju jag lektion på tisdagar, men idag fick Johanna rida istället för mig! Evita följde nämligen med till Säter och om inte Johanna hade ridit med på lektionen hade hon endast kunnat skrittat ut i princip i och med att det är förfruset överallt i backen och att rida ner över reningsverksbron i kolsvart mörker är inte att rekomendera.

Det blev i alla fall dressyrlektion för Johanna och Evita. Johanna sa att hon kände sig som hemma och Evita var sig lik, övningarna är jobbiga men ger resultat. Hon hade varit fin på slutet när de travade av. :)


Vår finaste prinsessa .. ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback