Det finaste jag har

Publicerat av Jennie Börs den 22 December 2011 kl. 22:46 i Allt & inget
Satt och bläddrade igenom arkivet och hittade den här bilden. Den är från våran dressyrdebut 11 september 2010. Det är helt sjukt hur maffig och snygg han är alltså, mig kan man då dock låta bli att titta på.

Det är helt sjukt hur maffig och snygg han är, han ser ju nästan ut som en liten grand prixhäst i miniformat! Ibland kan jag faktiskt förstå att folk kommer fram och frågar om han är hingst, hehe. Att han är snygg går i alla fall inte att komma ifrån, han är verkligen en ponny som syns i mängden.

"Ponny med goda gångarter och kvalité. Blir idag spänd tyvärr. Kämpa på! Blir den avspänd blir detta kanon! Lycka till!" - Domarens slutkommentar efter debuten. Den kommentaren har jag levt på många gånger, en sån där kommentar som verkligen får mig att fortsätta kämpa.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback