Bildbomb och kransar

Publicerat av Jennie Börs den 10 December 2011 kl. 19:35 i Vardag
Idag har det blivit en hel del kort tagna, först julbilder och efter det fotade jag lite porträttbilder på Jack. Har även sprungit runt och fotat lite i hagarna. Min kamera har dock lite fnatt, varannan bild blir lite ljusare och varannan lite mörkare, vilket resulterar att det är väldigt svårt att få ett bra resultat. Får som om lilla kamera får sig ett besök hos farbror doktor ..

Har även pyntat litet kransar i stallet, var dock inte riktigt motiverad som jag brukar. Därför blev det mest bara att linda lite glitter runt, slänga dit en tomte och några kulor. Jag och Johanna gjorde i alla fall till Blacky, Helios, Miro och Jumanji.

Nu är det bildredigering som gäller resten av kvällen!

Kommentarer
Kommentar av: sandragustafsson

När kommer bilderna upp på bloggen??? :)

2011-12-10 @ 21:16:34
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback