Årets julklappar

Publicerat av Jennie Börs den 25 December 2011 kl. 22:35 i Vardag
Hade en väldigt mysig julafton igår som spenderades hemma fram mot kvällningen, sedan var vi förbi en sväng hos mina småkusiner samt över till våra grannar.

Nu de senaste åren har paken blivit färre och oftast är de kuverten som är mest intressanta, hehe. Fick i alla fall lite paket med "bra-och-ha"-saker som tex sängkläder, skrivböcker och choklad (det kanske inte tillhör den kategori jag nämnde, men men). Blev även en hel del pengar, det mesta ska jag nog dock spara! Har tänkt beställa ett Mias schabrak och lite småsaker ska köpas, resten hamnar på kontot. :)


Årets hästrelaterade julklappar, hårdounat och två paket med KL-strumpor! De bruna ska jag dock byta till en annan färg, får se vilken det blir. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback