Äntligen!

Publicerat av Jennie Börs den 19 December 2011 kl. 18:35 i Allt & inget
Äntligen har rosetterna kommit upp på väggen, har haft det i tanken i över ett år nu. Fram till här om dagen har de hängt i fönstret, vilket resulterat att de som hängt där ett tag börjat bli solblekta. Men nu sitter de i alla fall uppe på väggen. :)


Blacky: 3st      Zanzibar: 5st      Miro: 6st

När jag ändå var igång fotade jag placketterna. I tre år stod där även en pokal och jag kan säga att det var lite tomt i fönstret innan jag vande mig vid att den var borta. Men nästa år ska jag och Miro försöka få den för privatponny!

Blacky: 2st      Svartis: 1st      Zanzibar: 4st      Miro: 7st

Vissa rosetter har en tillhörande placket, medan vissa rosetter och placketter är "ensamma" (eller hur man ska säga). Det är även en plackett som saknas, från Julklappshoppningen med Harley -09. De saknades några så jag skulle få en senare men så blev det inte, men känns inte som att det är världsviktigt heller.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback