Visste ni att ..

Publicerat av Jennie Börs den 31 Augusti 2011 kl. 17:44 i Allt & inget
.. jag är tidspressimist? Jag tror alltid att allt ska ta mycket längre tid än vad det gör, vilket i och försäg kan vara positivt ibland. Men ska jag tex träna en viss tid börjar jag alltid göra iordning tidigt och sedan får jag stå och vänta för att det gick mycket fortare än jag trott (och jag vägrar inse att jag kanske kan vänta 10min med att börja göra iordning)

.. Miro nästan alltid piper/gör något pipigt ljud innan han frustar?

.. jag nästan alltid (läs alltid) har något rosa/cerist på mig? När lärare påpekar det är det nog faktiskt så!


I hästväg blir det mest rosa, men i skolan/vardag är det mest cerist.

.. jag älskar Bregott/Bredbar? När jag äter macka hemma blir det ofta ett tjockt lager.

.. jag sett alla 10 säsonger av Vänner? Och jag kan se avsnitten om och om igen.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback