Tidningar och mobiluppdateringar

Publicerat av Jennie Börs den 09 Augusti 2011 kl. 15:04 i Vardag
Idad har jag absolut inte gjort någonting speciellt. Har försökt uppdatara mobilen nu i ett x antal timmar, hur det går är en annan historia. Får jag säga det själv går det inte alls bra, den har uppdaterat någonting men inte alls det som jag ville att den skulle uppdatera!

Det var soligt och skönt ute, men nu har solen gått i måln och det är svinkallt .. Idag var vi med i tidningen, http://dalademokraten.se/Sater/Stallde-upp-for-skojs-skull---och-blev-Best-in-Show/, och när ni tittar på bilden kan ni ju titta på Miro ..

Nu ska jag försöka lista ut vad som inte fungerar (även om jag redan provat ungefär tjugoelva miljoner gånger). Förhoppningsvis lyckas jag, för jag följer ju i alla fall instruktionerna rätt .. Ikväll är det möte och sen har vi kvällen idag, vi hörs kanske efter det! :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback