Svar på fråga

Publicerat av Jennie Börs den 26 Augusti 2011 kl. 22:21 i Frågor och Svar

Uteritter är något som det tyvärr blir allt för få av i Miros ridning, något jag tänker ofta på. Dock kan det vara svårt att få till det, då vi måste ha någon ledarhäst som visar oss vägen. Att rida ut med Evita framför går jättebra, dock har det alltid varit något annat på slutet när hon varit ute på tur. Miro vill inte gå först, eller, i skogen går det bra men inte efter vägarna. Sedan har vi våran bro nere i reningsverket, den är superläsig även i sällskap!

Träningarna är det lite olika med, nu under sommaren har det blivit ett långt (för långt om jag får säga det själv) uppehåll. Men annars har vi tränat en gång varje eller varannan vecka ute i Hedenslund för Pernilla. Nu under hösten blir det antagligen varannan.


Första träningen efter min skada i våras!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback