Stalltjänst

Publicerat av Jennie Börs den 21 Augusti 2011 kl. 13:31 i Vardag

Idag har jag haft stalltjänst, men fick ju i alla fall lite sovmorgon jämfört med igår. Sen får jag ju betalt för det, det kan det vara värt. Jag har faktiskt jobbad en del timmar den här månaden!

Har väl inte varit så märkvärdigt, mockat, sopat, vägt hö osv osv. Fick rida lite på Zabina också, det gick bra. Vi travade mest bara runt på volten och jobbade på formen, vi tränade lite övergångar också eftersom hon gärna vill tvärnita in i halterna. Men det gick bra, hon var lite trött bara. :)

Nu ska jag fortsätta njuta av min sista sommarlovsdag för den här gången. Ikväll blir det dressyrträning! :D Sen har vi stallet också.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback