Spara, spara, spara

Publicerat av Jennie Börs den 03 Augusti 2011 kl. 21:15 i Shopping
Idag har jag varit in på Aubiose, jag köpte ingenting! Andra gången jag är inne där nu utan att komma ut med någonting, starkt jobbat! Var även inne på Charlies i Vetlanda två gånger utan att få med mig något ut, duktig som jag är. Pengarna ska sparas!

Var till Borlänge idag, jag och Johanna hoppade av på Aubiose imorse när pappa var iväg till Falun. Vi fick vänta på att Aubiose skulle öppna, så vi åt glass på SevenEleven och var på Coop Forum en stund, haha. Efter Aubiose blev det att ta bussen till Kupolen, däremot handlade jag där, hehe .. Var bara tvungen, hittade en OnePice (eller ja, en kopia från Warp) på Stadium. Mamma betalar dock en del, men var bara tvungen att ha den. Jag och Johanna provade varsin på skoj sen slutade det med att vi fick med oss en varsin, så sköna de var!


Hihi, visst är den söt? :D

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback