Skola och ridning

Publicerat av Jennie Börs den 23 Augusti 2011 kl. 20:57 i Vardag
Skola på dagen, vi har setat och lyssnat samt gjort några tester i svenska och engelska. Jag och Frida har även gått lite på stan under lunchen, bara för att fördriva tiden. När vi skulle hem så ljög tidtabellen som vi tittade i, så vi fick vänta på bussen i nästan 40 min ..

Hem, slängde i mig lite macka och böt om och upp till stallet. Hade ridlektion idag, jag red Svartis. Det gick sådär bra, märks att han gått mycket barnlektioner på slutet. Han var inte alls mjuk och fin som sist jag red honom, utan ganska stel. Ibland hittade vi en bra form, men tyvärr så räckte det med att jag bad honom om lite mera tryck sen var det bara att börja om. Men bitvis kändes det bra! :) Skrittade honom till Näs efteråt, mysigt.

Väl hemma igen gjorde jag couscoussallad, en av mina nya favoriträtter!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback