(Nästan) stallfri dag

Publicerat av Jennie Börs den 06 Augusti 2011 kl. 22:48 i Vardag
Den här dagen har nästan varit stallfri, bortsett från att vi var upp och flyttade Francy och Evita från Näs och mockade. Släktträffen var inte alls intressant, först över 2h dötid och sedan mat. Maten var nog bäst av allt eftersom jag var väldigt hungrig! ;)

Vi kom ner i dalen 1h innan det började så vi fick stå där och vänta innan det drog igång. Får väl även ursäkta att jag stavade hans namn fel (haha), Eric Saade heter han ju och inte Erik. Märks det att jag inte är något större fan? Det var i alla fall helt okej, jag kände väl igen typ 4 låtar (de som spelas på radion, helt enkelt). Vi stid nästan längst fram precis vid högtalarna/basen så vi hörde då bra i alla fall! Kanska härligt tryck och jag kommer ha sus i öronen hela natten!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback