Miro - 19 augusti 2011

Publicerat av Jennie Börs den 19 Augusti 2011 kl. 21:45 i Ridpass - Miro

Han kändes fin idag, galoppen blev jag inte helt nöjd med, men men. I traven kändes det bra, han hade bra energi och hade inga problem med den låga formen, även om jag ökade och minskade tempot. Det var block uppställda som en passage så man kunde rida serpentiner mellan dem, så det gjorde jag. De stod på medellinjen så innan dem gjorde jag en skrittövergång och skrittade igenom och sedan trav igen. Blocken var ingen höjdare enligt Miro, speciellt inte när de skvätte grus på dem. Någon gång kastade han sig lite, men han gick igenom dem med övertalning i alla fall.

Nöjd med honom i alla fall, även om blcoken gjorde att han spände till. När jag travade av så kunde han komma tillbaka till en lägre form och slappna av några hekto.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback