Miro - 14 augusti 2011

Publicerat av Jennie Börs den 14 Augusti 2011 kl. 20:34 i Ridpass - Miro
Idag åkte dressyrsadeln på och jag konstaterade att jag tror vi måste börja rida mer i den, haha. I alla fall, i början ville han inte riktigt komma fram. När det började komma började de hoppa med Robbie och Evita, då valde jag att gå ut en sväng för att inte vara i vägen. När de var färdiga gick jag in och fortsatte och då var han en annan ponny, typ.

Han lyssnade mycket bättre, galoppen gick sådär men traven var bra. Jag fick honom bra mellan hjälperna men lite framåtbjudning saknades när jag satt ner i traven, men det är bara att jobba vidare. Nästa söndag ska vi träna för Pernilla, det ska bli kul! Har inte ridit för henne sedan dressyrkursen (i början av Juli) så det blir bra med lite tips och råd för att komma vidare. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback