Miro - 12 augusti 2011

Publicerat av Jennie Börs den 12 Augusti 2011 kl. 21:32 i Ridpass - Miro
Idag fick jag äntligen rida honom igen! Dock var han väldigt ojämn bak, det kändes typ som han var halt eller något. Men jag red på för att få igång bakbenen och när jag började komma en bit och han började komma loss, ja då börjar de spela väldigt, väldigt hög musik med bas på Nya Dalsbyn, respektlöst. Miro blev superspänd och okontaktbar, värre än han blir på banan!

Men fick igenom det tillslut och då jobbade vi på låg form. Bakbenen kom igång och han blev mycket jämnare, antagligen har han stelnat till eftersom han gick en träning måndag och tisdag och två på onsdagen, sedan vilade han under torsdagen. Men jag stretchade bakbenen efgter ridningen och han var jätteduktig! Så imorgon är han nog helt vanlig igen. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback