Lördag

Publicerat av Jennie Börs den 13 Augusti 2011 kl. 17:00 i Vardag
Idag har Johanna och jag mockat och fixat åt ridskolehästarna samt fodrat lunch, vi ska göra det även imorgon. Kollade även lite på loppisen, men det var ingenting. Det fanns helt nya träns, men såklart var allting brunt ..

Mockat åt båda våra också, Miro fick byta box igår. Han fick flytta över till andra sidan stallgången, vi gillar dock hans gamla box bättre. Den kan man öppna luckan på utan problem, lyckades få upp den på den nya men det var då desto svårare att få igen den. Den andra boxdörren är mer stabil och man behöver inte peta in den hela tiden och sådär, men det får väl funka. :)

Annars har jag setat ute i solen och läst, mot kvällen ska jag rida Miro. Vi ska även ut till Näs och kolla till hästarna där.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback