Hej, det här är en rubrik

Publicerat av Jennie Börs den 10 Augusti 2011 kl. 21:05 i Vardag

Morgonen/fm idag var ganska ointressant, men vid lunch gick jag upp till stallet. Red Svartis och det gick både bra och det var riktigt skoj! Var länge sedan jag red honom nu och det märktes att jag kommit en bit längre i min ridning, för jag hittade knappar väldigt fort. I skritten var han med på en gång och i höger varv hittade jag de första efter typ ett varv, i vänster kom han inte igenom riktigt först. I galoppen rullade vi bara på i lättsits eftersom jag inte kunde sitta i hans hoppsadel i dressyrläder, haha.

Red lite bogen in/öppna och på volterna, det kändes jättebra. Jag är riktigt nöjd med honom, vill rida honom snart igen, haha. :) Var upp med honom till Näs och mockade åt Evita innan jag gick hem.

På kvällen var jag upp och pussade och borstade på min lilla stjärna, Zanzibar, som kommit hem från betet idag. Jag har saknat honom så .. ♥


Jag och Svartis på gymkana våren 2008!


Kommentarer
Kommentar av: Klara

Han är suuperfin just nu! ♥

2011-08-11 @ 09:01:08
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback