God morgon

Publicerat av Jennie Börs den 06 Augusti 2011 kl. 11:09 i Vardag
Även om jag varit vaken ett par timmar, men men. Jag har faktiskt städat upp på golvet på mitt rum, så nu hänger kläderna bakom dörren istället för att ligga på golvet, sen hur länge de stannar där är ju ett annat faktum. Dammsugit har jag också hunnit med! Nu sitter jag och sorterar i några mappar på datan och rensar skrivbordet som är fullt av onödiga saker.

När jag ändå håller på med ett ganska onödigt inlägg kan jag ju passa på att berätta att jag tycker att det är roligt att statistiken håller sig där den var när jag böt blogg, det betyder alltså att de läsare jag tappade när jag böt blogg har kommit tillbaka. Dock var det inte lika snålt med kommentarer på Team DressyrHoppet, men whatever.

Idag ska jag på släktträff, en massa människor jag inte har en aning om vilka det är. Ikväll ska jag ner i Säterdalen och titta på Erik Saade, Johanna ville att vi skulle gå så då gör vi det. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback