Div II

Publicerat av Jennie Börs den 09 Augusti 2011 kl. 21:30 i Vardag
Sådär ja, idag har vi haft lagmöte. Så nu ska vi trimma oss till första omgången som går 11 september på hemmaplan, samma datum och plats som jag och Miro gjorde vår misslyckade debut tillsammans förra året, haha. Men om vi ser tillbaka dit, vi har tagit oss många steg framåt!

Från att hästen bestämmer både vägar och tempo, och dessutom tittar på allt och inget till att jag kan hålla honom på plats och hålla honom så han inte flyger iväg i galoppen och sådär. Nu är det jag som bestämmer, inte han! I år ska vi även försöka genomföra alla tre tävlingar, förra året missade vi ju de två sista pga att stallet stängdes pga ringorm ..

Målen kommer inte att ändras även om vi rider i lag, vårat mål är att gå in på banan och göra vårat bästa. Försöka hitta känslan och få flyt i programmet med ett jämt resultat. Vi hinner förhoppningsvis med någon tävling innan första omgången också. :)


Bild från första omgången förra året, våran tävlingsdebut.

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Kul med div ||, samma dag ska jag kanske starta en fälttävlan med Flisa :D

2011-08-10 @ 14:50:33
Blogg: http://fjordingstyle.blogg.se/
Kommentar av: Lisa

Kan inte du göra ett vindoinlägg när du går och visar stallet? :D skulle varit väldigt kul att se :D

2011-08-10 @ 15:16:03
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback